Tema: Re: Ptalpų vėsinimas
Autorius: Julius
Data: 2018-07-22 10:27:29
Signalizacija <signalizacija.master@gmail.com> Wrote in message:
> Žiemą ant ledo basas pavaikščiok , suprasi
Dabar supratau koios patirties tu turėjai su šia sistema. Buvai
 pakliuvęs pas tipą, kuris į grindis transliavo +5C termofikatą.
 Grindys buvo šaltos ir drėgnos, nes jau kondencavosi drėgmē. Jis
 norėjo žaibiško rezultato. Aš rašau apie protingą elgseną. Kai
 termofikatas bus ne vėsesnis nei 20C.

--
Storas