Tema: Re: Ptalp? v?sinimas
Autorius: Vaikis
Data: 2018-07-22 18:39:52
Julius <opeliukas@gmail.com> Wrote in message:

> Valio. Nors vienas patyr?s para?? ir patvirtino mano pasirinkim?.
> Botanikai ?ia o fizikai. Vieni nieko negird?j?, kiti papuol? ?
>  neteisingai ?rengt?-ekspotuojam?, treti i? bandos "viena boba
>  sak?".

> --
> Storas

Na pas mane ir rekuperacija veikia, tai kazkiek manau padeda
 "isnesioti" ora. Visgi ateityje papildomai pasijungsiu prie
 rekupratoriaus "kaloriferi" per kuri pradzioje eis termofikatas
 ir is jo i grindis. Nes visgi vedinant is lauko vistiek
 prileidziam karsto oro, protingiau butu ji kazkiek atvesinti.
 Butu zymiai efektyviau.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/