Tema: Re: Ptalpų vėsinimas
Autorius: fenix
Data: 2018-07-22 00:16:54
2018.07.21 18:04, Gosha rašė:
> Vėsinimas per grindis - blogiausias sprendimas
> Taip kaip ir šildymas pečiumi ;)
> Tokių dalykų visi atsisako.
> Kojos turi būti šiltesnės už galvą.
> Vėsinti reikia vėdinimo sistema - efektas greitai ir maloniai.

prie to paties klausimas:

esu mates sildyma ortakiais per angas lubose, angos su "reaktyviniais"
antgaliais, t.y. sroves neisskaidomos palubeje, angos prie langu. ant
kiek efektyvu nezinau, nes ten tokia isprotejusio genijaus namudine
savamoksle statyba, bet pagal tai, kas padaryta yra koki A+ arba
pasyvhauzas.

tai klausimas, ar per ortakius lubose daroma siaip daromas sildymas,
nebuna tos pacios problemytes?

sildymo per ortakius grindyse esu mates daug, galite nepasakot, domina
sildymo+rekuperacijos apjungimas i viena. teoriskai susitaupo ant visos
santechnikos, ypac jei nera aktualu sildyti skirtingai skirtingu patalpu