Tema: Re: Neoporas + vedinamas fasadas
Autorius: qwerty
Data: 2018-06-15 14:05:56
Griauti negriauti cia jau antraeiliai dalykai. Juos veliau
 ekspertai sprendzia. Svarbiausias dalykas yra kuo mazesnis/
 letesnis gaisro plitimas ir galimybe isvengti auku. Jei pastatas
 pastatytas is A degumo klases medziagu, tai tikimybe, kad zmones
 evakuosis ir gaisrininkai atvaziuos greiciau nei gaisras spes
 isplisti. Tuo tarpu kai ant fasado C ar dar zemesnes klases
 medziagos, pakanka nedidelio gaisro zemutiniame aukste ir
 netrukus jau visas namas kaip fakelas.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/