Tema: Re: Neoporas + vedinamas fasadas
Autorius: ostapas
Data: 2018-06-15 13:28:38
bet finale vistiek viską griaut reikia?

"qwerty"  wrote in message news:pg03cv$jpj$1@trimpas.omnitel.net...

Nu siaip tai ne px, gaisro metu temperatura link 1000 eina. Va A degumo
klasei tai px.

"ostapas"  wrote in message news:pg02rk$jav$1@trimpas.omnitel.net...

Veikiamas didesnės negu 100°C temperatūros, polistireninis putplastis ima
minkštėti, trauktis ir galiausiai lydytis. Bandymai rodo, kad polistireninio
putplasčio su degumą slopinančiais priedais degumo temperatūra yra 374°C.
Žemiau šios temperatūros degios dujos iš besilydančio polistireninio
putplasčio nesusidaro. Terminio irimo produktai užsidega tik tiesiogiai
susilietę su paviršiais ar erdvėmis, kurių temperatūra yra 450–500°C.
Polistireninis putplastis savaime neužsidega esant žemesnei negu 450°C
temperatūrai.

Kažkodėl atrodo, kad prie tokių temperatūrų jau giliai px iš ko ten
pastatyta.

"dz"  wrote in message news:pg01v6$ij2$1@trimpas.omnitel.net...

visa esme, kad kai bus gaisras tai tu tos putos is ugnies neistrauksi...

"ostapas"  wrote in message news:pfvk5m$7lr$1@trimpas.omnitel.net...

nzn, kiek bandžiau - ištraukus po poros sekundžių užgęsta.

"dz"  wrote in message news:pfu6d9$a06$1@trimpas.omnitel.net...

su degtuku vienas plikas sunkiai eps sunkiai uzsikuria, bet imest tu ji jau
i liepsna tai po 10  sekundziu uzsikuria kaip padanga

"ostapas"  wrote in message news:pftv99$57r$1@trimpas.omnitel.net...

Esi padegęs polistirolą, kad degtų pats? Man tai nėra pavykę :(

"Paulius Zaleckas"  wrote in message

PIR ten buvo, bet ar PIR ar EPS - degumo klase ta pati.
Kai tinkuojama tiesiai ant EPS tai dar neblogas degumas gaunasi sumoj,
bet kai yra tarpas, tai jau turi kamina, o skaluno atveju dar ir nebloga
oro padavima per plysius.