Tema: Re: Neoporas + vedinamas fasadas
Autorius: qwerty
Data: 2018-06-14 16:34:30
O kas su veju? Viskas ten gerai, kosia jis tarp vatos ir fasado apdailos (is
ko pavadinamas ventiliuojamas fasadas) ir islaiko siltinama medziaga sausa
ko ir reikia. Tik difuzine plevele arba priesvejime vata reikalinga dar.

"fenix"  wrote in message news:pftqeg$1cn$2@trimpas.omnitel.net...

2018.06.14 16:18, mindau rašė:
> vata gerai. be reikalo nenori jos.

papasakok, man, nenusimananciam - kodel fasadas uzklijuotas aklinai
putplasciu yra blogiau uz vata? kaip tada su veju?