Tema: Re: Neoporas + vedinamas fasadas
Autorius: ostapas
Data: 2018-06-15 08:59:44
Kiek skaičiau, tai ten buvo iš PE pagamintos apdailinės plokštės, nelabai
net turinčios kažkokius sertifikatus. Normaliai nedegantis variantas lyg 2
svarais ant kvadrato buvo brangesnis ir buvo atmestas kaip per brangus.
Plius montavimo instrukcijoj lyg buvo parašyta kad kas 18 metrų turi būti
"pertvaros" kamino efektui nuslopinti, bet jų nebuvo arba jos buvo per
mažos.
Apie apšiltinimo sluoksnį kažkaip niekur neradau nieko paminėta, kad jis
smarkiai tame būtų dalyvavęs.

"qwerty"  wrote in message news:pfvk9a$7o7$1@trimpas.omnitel.net...

Nezinau kas siuo konkreciu atveju buvo, taciau kamino efektas yra ne del
blogos montavimo technologijos. Yra tarpas tarp apdailines plokstes ir
siltinimo medziagos tam, kad per ji ventiliuotusi. Todel darant tokia
konstrukcija reikia nedegiu medziagu. Nemaza beda yra ne tik siltale, bet ir
apdailinese plokstese. Jos turi buti nedegios arba bent jau B klases jei
gerai pamenu. Ir tai bent jau buvo ribojamas pastato aukstingumas jei
naudojamos B, o ne A klases medziagos. Visokios keramikos, cementines ar
stiklo plokstes yra A klases. Aliuminio kompozitai, HPL ir panasios jau A
nepatempia dazniausiai. Negana to kai kurios ir B netraukia. Savo laiku
bandem nemazai aliuminio kompozito, HPL ploksciu degint. Tai situacija bent
jau pries kelis metus buvo tragiska. Veze visoki suda kuris dega kaip malkos
ir deda ant fasadu. Cia dazniausiai ekonominiuose projektuose. Yra nemazai
pastatu kur situacija gali buti panasi kaip matytame vaizdelyje.

"ostapas"  wrote in message news:pfttht$40p$1@trimpas.omnitel.net...

O ten ne poliuretanas buvo? ir užsidegė ne jis, o apdailinės plokštės? Ir
kamino efektas gavosi nes nebuvo išlaikyta montavimo technologija?

"Paulius Zaleckas"  wrote in message

Nu vata A1 klase, o puta E arab F(pati zemiausia). Kai ventiliuojamas
fasadas, tai labai smagiai puta po juo dega:

https://www.youtube.com/watch?v=IReIUJd5B_o

Tas tarpas tarp apdailos ir putos, tai kaip geras kaminas gaunasi.