Tema: Re: Pamastymas apie "kvepuojancias sienas"
Autorius: android
Data: 2018-06-11 15:20:17
https://fishki.net/1208321-moj-dom-garazh.html

Ten siaip nelegaliu garazu masyvas. Sklypas priklause univerui, jis babkiu neturejo ir nieko nedare.
Kazkas is univero, greiciausiai rektorius, matydamas situacija keliolikai metu i prieki, ne pats
tiesiogiai, aisku, pradejo vtixaria parceliuoti /nuomoti sklypo gabalus neoficialiai. Garazai gyvavo
15 ar 20 metu, kol rusija pralobo, tuomet univeras gavo finansavima ir susizgribo kad nori statyt
sau rumus. Prasidejo teismai ir kaip baigesi nezinau, bet kai skaiciau senai, situacija praktiskai
bv i 1vartus - tiesa univero puseje ir visus garazus/konteinerius pis nuo vaizdo grubiuoju budu.
Kazkas tokio

"xc" <xc_istrinti@mail.lt> wrote