Tema: Re: Pamastymas apie "kvepuojancias sienas"
Autorius: bzik
Data: 2018-06-11 13:02:06
pagal dabartinius energetinio efektyvumo reikalavimus įgyvendinus
sandarumo reikalavimus visas kvėpavimas pasireiškia per ventiliaciją.
Kitas kvėpavimas susijęs su drėgmės, kuri susikaupia konstrukcijose
išleidimu. T.y. jei per žiemą siena ar šiltinimas prisigaudė drėgmės,
šiltuoju metų laiku ji turi išgaruot.