Tema: Re: Pamastymas apie "kvepuojancias sienas"
Autorius: fenix
Data: 2018-06-11 12:24:21
2018.06.11 12:18, tas kuris virshija rašė:
> Sveiki,
> vis pasvajoju apie konteinerini nama, o mane baugina "baik tu, net
> negalvok, ten sienos nekvepuoja!". Susimasciau. Dabartinio buto sienos
> isdazytos lateksiniais dazais, is lauko ant apsiltinimo sumontuota garo
> izoliacija. Tai kaip dabartinis butas gali "kvepuoti", be ventiliacijos
> per langu ir duru nesandarumus?

gali suprasti, ar patalpa kvepuoja ar ne pagal pelesio kieki prie
laukines sienos. jeigu dar ir visas kampas laukinis ar spinta prie
laukines sienos - indikatorius garantuotas.

p.s. zinomame vidiniame bute, blokiniam name, sienos pelyja non-stop.
isugdzius iproti palikti pusdieniui/nakciai ant vedinimo langa situacija
pasitaise. ten tie super-duper purskalai padedavo tik tam kartui