Tema: Re: Pamastymas apie "kvepuojancias sienas"
Autorius: xc
Data: 2018-06-11 12:59:10
Dėl kvėpavimo - tai įsirengi rekuperatorių, kad ir žaislinį-sieninį, ir
išgyvensi jame.

Bet paįdomauti noriu - kaip ir kodėl toks variantas į svajonių klasę
perėjo? Man čia kaip kažkoks laikinam gyvenimui vasarą gal tik sueitų.

Beje, kažkada buvau užėjęs kvadratinėmis raidėmis blogą, kur žmogėnas
maskvoje kažkokiame garažų lauke sau gyvenimo būstą porai metų iš dviejų
konteinerių vienas ant kito įsirengė. Bet ten jis su tikslu darė, iki
sukaups pinigų normaliam butui įsigyti, įsikūrė ir paskui kažkokiems
gastarbaiteriams pardavė, kai jau tikslą pasiekė.