Tema: Re: Koki issirinkti rotacini rekuperatoriu?
Autorius: MaRiUs
Data: 2018-03-19 10:50:28
Komfovento TOP bajeris buvo kai mesdavo klaida "Valdiklio gedimas", o
pasirodo, kad atsikabines lauko oro daviklio laidas buvo... nu nafik
tokius programerius :) (Tiesa, manuale ta rasho, bet jis buvo jau
panaudotas kazkada prakuroms) be to manualu onlaine irgi nebaisiai
aptinkama, reikejo skambint servisui ir laukt kol atsius....  zodziu dar
turi kur tobulet.....

--
MaRiUs

Kaunas