Tema: Re: Koki issirinkti rotacini rekuperatoriu?
Autorius: Sail
Data: 2018-03-07 09:15:11
Komfoventas uzpiso ir mane.

Pagrindinis dalykas - nera normalaus valdymo funkciju aprasymo. Turi is
kristolinio rutulio suprasi, kad jei meta klaida, tai be reseto smegenys
neatsistatys i veikmo busena. Ir turi kristoliniam rutuly pamatyt, kad
resetas tai ilgai laikyt nuspaudus ijungimo mygtuka.

Vien del to kelis sykius teko bedraut su ju servisu, ir net nupirkti naujas
smegenis.

Gali aparatas ismesi kokia nors klaida, pvz "air supply temperature too
low", ir atsisakyti veikti.

Gelezims dideliu priekaistu neturejau, bet softui ir jo dokumentavimui dedu
minusa.