Tema: Re: Koki issirinkti rotacini rekuperatoriu?
Autorius: Duda
Data: 2018-03-13 13:40:57
as ir po biski ziurineju. visi siulo plokstelini ale maziau energijos
naudoja bla bla bla
O kokie niuansai tame valdyme? As kazkaip isivaizduoju kad ji ijungei ir
palikai sau...
Apie plokstelini kazkur perskaiciau kad jis berods prie -5 jau gali naudoti
tena del uzsalimo, kai rotaciniam riba ar ne -15, nepamenu. Bet abu jie turi
tuos tenus, ar cia ta vieta del ko reik parintis kai tas minusas menesi
tebuna?

"VaidasB"  parašė naujienų news:p886b5$4b5$1@trimpas.omnitel.net...

draugas turi alasca, su celiulioziniu. Na nieko, valdymas primityvus,
tik kad firma buvo LT bet kažkaip tyliai dingo.