Tema: Re: Koki issirinkti rotacini rekuperatoriu?
Autorius: VaidasB
Data: 2018-03-13 14:04:35
rotaciniam tenas labiau dėl komforto, kad nepūstų per šalto oro. Prie
visų minusų pas mane pūsdavo +12 mažiausiai šiemet. Teno nejungiau, nes
nelabai jaučiasi.

Mažiau energijos - na gal, bet vistiek didžiausiai energijos dalis yra
sunaudojama ventiliatorių, o pats rotorius, nu sukasi jis iš lėto ir tiek.
Man atrodo, svarbu, kad nesausintų oro, nes žiemą ir taip ta drėgmę per
visur pabėga.

Dėl valdymo. Kai kam užtenka paprasto užstatei ir palikai režimo.
Man aktualu:
vasarą, kad darytų atvirškščią rekuperaciją - saugotų vėsų orą namie.
Bent jau komfoventas stabdo rotorių ir pučia lauko orą vidun. Teko
pasiprogramuoti.

Įjungus gartraukį, norisi, kad bent kažkiek kompensuotų oro trūkumą ir
paduodų daugiau negu išmestų.

Nebūnant namie, vėdintų minimaliai.

Komforto poreikis kiekvienam skirtingas