Tema: Re: Koki issirinkti rotacini rekuperatoriu?
Autorius: VaidasB
Data: 2018-03-13 14:22:39
na OVR veikia tiek kiek tu nori kad veiktų. Pvz užstatyta default
režimas 60/60, o OVR 100/100. na taip įjungus ovr, rekupas radės veikt
max režimu. Jei tik gartraukį planuoji naudoti, tai statai 100 padavimą
ir 20 išmetimą, kad kompensuoti gartraukio veikimą. Pas mane jungiama iš
WC ir vonios tai ten reikia vienodo padavimo. Todėl gartrakio atveju
planuoju programint, tik nedaiena rankos. Gartraukio nejungiau į tą
rekupo spec angą.

Kvapų pamaišymas - nežinau, neteko sėdint kambaryje užuosti wc kvapų,
nebent ilgai durys atviros. Žodžiu, nejaučiau, ir nemanau, kad jausiu.
Nebent čia chemijos laboratorijoj statoma, tai gal ir jausis.