Tema: Re: ledas kamine
Autorius: Sail
Data: 2018-03-06 13:52:24
Tas tai tiesa, formaliai nepriimtu su kanalizoko vamzdziu.

Bet kai katila pasikeiti pats, tada niekas i subine neziuri. Ir tikrina tik
duju skaitiklio parodymus.

Tad paleidi su kanalizoko vamzdziu ir pamirsti ta reikala. Kainu skirtumas
tarp kilmingo dvigubo vamzdzio ir elementaraus kanalizacinio buvo ypac
zenklus. O jei dar alkuniu kely pasitaiko, tai isvis kosmosas. Kuriu galu
kainos tokios skirtingos - xz