Tema: Re: ledas kamine
Autorius: mindau
Data: 2018-03-05 19:55:43
pala pala.. kodel dumtraukis negali but virs katilo? pas mane toks
isplanavimas gaunasi, kad katilo vieta gaunasi tiesiai po vent sahcta.
viskas ten bus sandaru, su tuo viskas ok.
vent sachta tiesiog antram aukste, per kuria saltas lauko oras keliaus i
pirmam aukste esancia katiline. is cia ir salcio tiltas.

"Nioka"  wrote in message news:p7jngf$s67$1@trimpas.omnitel.net...

Dūmtraukis negali būti virš katilo, nes katilas nekabinamas ir nekišamas į
ventiliacijos šachtą. Jis visada yra daugiau ar mažiau šalia vent. šachtos,
į kurią montuojamas kaminas. Per plastikinį vamzdį kondensatas grįžta atgal
į katilą, ir iš katilo nuvedamas i nuotekas. Vent. šachta uždaroma pilnai ir
hermetiškai toje vietoje, kur į ją įeina kaminas iš katilo. Jokių ten šalčio
tiltų nėra. Užšalti kondensatas taip pat negali, nes jis paprasčiausiai
neužsilaiko kamine, o išbėga iš katilo, su sąlyga kad kaminas sumomtuotas su
teisingais nuolydžiais.
Tas kitas variantas, kur kaminas eina per sieną,- turbūt yra Turbo katilo
variantas.