Tema: Re: ledas kamine
Autorius: Darelas
Data: 2018-03-05 11:09:46
Taip, kondensatui isbegti. Pas mane irgi yra slangute i kanalizacija, bet
tas suka vanduo nebega atgal, o uzsilaiko kamino galiuke. Matyt nuolydis
per mazas, nors turejo buti padarytas tinkamai...
Gal ir geriau butu buve daryti stipru nuolydi i lauka, kad stalagmitas
formuotusi, pvz pas kaimyna taip:
https://www.dropbox.com/s/6i57ibv4iq0kds7/IMG_8731.JPG?dl=0

--
Vilnius