Tema: Re: ledas kamine
Autorius: Nioka
Data: 2018-03-06 10:56:04
Parašiau, koks yra kondensacinio katilo kamino darbo principas, ir kad jis
nepriklauso nuo plastikinio vamzdžio "kilmingumo", t.y. kanalizacinis
vamzdis puikiausiai tinka degimo produktų šalinimui. Esant atskirtiems
šalinimo ir paėmimo kanalams jokių neigiamų pasekmių nebus. Paprasčiausiai
degimo produktai pasišalina neatidavę savo šilumos įsiurbiamam katilo
degimui orui, o degimui įsiurbiamas šaltas oras iš lauko, t.y. atsiranda
šilumos nuostoliai, kurių nebūtų, jei kaminas būtų  pajungtas teisingai
pagal kondensacinio katilo instrukciją.