Tema: Re: ledas kamine
Autorius: Nioka
Data: 2018-03-05 17:25:03
Dūmtraukis negali būti virš katilo, nes katilas nekabinamas ir nekišamas į
ventiliacijos šachtą. Jis visada yra daugiau ar mažiau šalia vent. šachtos,
į kurią montuojamas kaminas. Per plastikinį vamzdį kondensatas grįžta atgal
į katilą, ir iš katilo nuvedamas i nuotekas. Vent. šachta uždaroma pilnai ir
hermetiškai toje vietoje, kur į ją įeina kaminas iš katilo. Jokių ten šalčio
tiltų nėra. Užšalti kondensatas taip pat negali, nes jis paprasčiausiai
neužsilaiko kamine, o išbėga iš katilo, su sąlyga kad kaminas sumomtuotas su
teisingais nuolydžiais.
Tas kitas variantas, kur kaminas eina per sieną,- turbūt yra Turbo katilo
variantas.