Tema: Re: namo bendrija
Autorius: Nioka
Data: 2018-03-02 17:43:49
Kazkiek bendrija gali padeti bendradarbiaujant ar derantis su
Administruojancia imone.
Eksploatacines islaidos tikrai nesumazes, o skaiciuojamos jos yra uz namo
administravima, bendro naudojimo objektu stovio ivertinima, butinu pastatui
remonto darbu saraso sudaryma, vandentekio ir nuoteku tinklu prieziura,
buhalterines apskaitos vedima, mokesciu kiekvienam butui apskaiciavima  ir
pateikima. Ir dar gali buti tokiu kaip bendro naud. patalpu valymas, bendro
naud. elektros ukio prieziura, sutarciu su siuksliu vezejais, liftu
prieziura ir pan. sudarymas ir vykdymo kontrole.
Pas mus name yra ir Bendrija , ir Admin. imone. Toks modelis neblogas, kai
Bendrijos pirmininkas vienas tikrai nepavez visu auksciau paminetu ir dar
daugiau Administratoriaus funkciju.