Tema: Re: namo bendrija
Autorius: xc
Data: 2018-02-28 11:32:45
O kodėl apskritai norite tos bendrijos? Tikitės, kad bus pigiau,
'plėšikai žirmūnų būstas' pinigų už neatliktas paslaugas neims ir t.t.?

Nes kiek turiu pavyzdžių aplinkoje, bendrija summasummarum gaunasi ne
pigiau, nei administruojanti įmonė, plius pisliavos/rizikų (kad
pirmininkas/buhalterė ar pan. pinigus išplaus ir t.t.) prisideda. Matau
prasmę bendrijai tik tada, kai žmonės daugmaž vienodo
amžiaus/mentaliteto (nėra daug 'man nieko nereikia', išlaikytinių ir
pan. tipažų), namą norima palaikyti above average būsenoje ir kažkokios
papildomos išlaidos ne problema.