Tema: Re: namo bendrija
Autorius: gopenzo
Data: 2018-02-28 11:51:48
sutaupyti su bendrija nesitikima. tikimasi kad lėšos bus efektyviau
panaudojamos, kad darbai vyks geičiau. sakau, šalia yra namas, kuris
tvarkosi tikrai puikiai. mes prie jo ir jungtumėmes.

dabar per žirmūnų būsta vienas kaimynas derina panduso (ale neįgaliųjų
užvažiavimą į laiptinę), šiukšlinės aikštelės betonavimo, šiukšlinės
durų pakeitimo, laiptinės durų dažymo ir papildomo laiptuko įrengimo
darbus, tai jų derinimas trunka jau beveik metus.

plius yra paslaugų, kurios per bendriją kainuoja dvigubai pigiau.
žirmūnų būstui pvz mokamos eksploatacinės išlaidos, kurios neaišku kaip
ir kiek panaudojamos.

vienu žodžiu, yra daug niuansų, dėl kurių man bendrija atrodo žymiai
geresnis daugiabučio namo valdymo įrankis, nei administruojanti įmonė.
iš kitos pusės, gal yra ir sėkmingų istorijų su administruojančiomis
įmonėmis, bet mūsų atveju tai kažkaip negalioja.