Tema: Re: namo bendrija
Autorius: liteonas
Data: 2018-02-28 10:16:52
samdo zmones ir imones... ir po to belenkokios apkalbos, kad ne ta pasamde,
per daug sumokejo, kazkieno svogeris butu padares beveik nemokamai ir t.t.,
o kur dar tie pilieciai (o jei tokiu dauguma), kurie sako, kad nieko cia
keisti nereikia, pinigu kaupti remontams nereikia, as tiek ilgai negyvensiu
ir t.t. esu bendrijos pirmininkas, bet greitu metu ketinu pabaigti ta
karjera ir didziausia svajone butu bendrijos isformavimas ir namo
administravimo atidavimas imonei

"gopenzo"  parašė naujienų news:p75nfv$4af$1@trimpas.omnitel.net...

kaip suprast "turėt kas viskuo rūpinsis"? tai bendrijos pirmininkas
rūpinasi, samdo žmones ar įmones tam tikriems darbams atlikti...

beje, ERGO ir Lietuvos draudimas atsakė, kad tokių draudimo paslaugų
neteikia.

On 2018-02-27 18:39, Mantulis wrote:

> Jei taip trumpai: bendrijos atveju vistiek turit tureti kas viskuo
> rupinsis. t.y. gali but kastai panasus.
> Realiai pagrindine nauda - kad patys galit pasirinkti administratoriu (jei
> bendrijos nariai aktyvus...)
>
> http://www.mantulis.lt
> "gopenzo"  wrote in message news:p731vf$i0$1@trimpas.omnitel.net...
>
> sveiki,
>
> gal turime čia DNSB bendrijos pirmininkų ar šiaip aktyvių žmonių? :)

__________ Information from ESET Endpoint Antivirus, version of detection
engine 16977 (20180228) __________

The message was checked by ESET Endpoint Antivirus.

http://www.eset.com