Tema: Re: namo bendrija
Autorius: gopenzo
Data: 2018-02-28 11:31:04
užuojauta. akivaizdu, kad ne visiem su bendrijom paeina reikalai. bet
yra nemažai bendrijų, kurios puikiai tvarkosi. šalia turim namą,
identišką mūsų namui, kuriame yra bendrija. su pavydu žiūrim į tą namą.

o pizdėlintojų visada buvo ir bus. pas mus name irgi yra tokių, kurie
pizdelint mėgsta, bet daugiau nieko ir nedaro. reikia stengtis nekreipt
dėmesio į tokius.