Tema: Re: Pasigirkit - išlaidos šildymui per sausį?
Autorius: Saulius74901
Data: 2018-02-07 11:05:06
Mano ŠS rodo, kad sausį suvalgė 550kWh, kuo tiesą pasakius, aš nelabai
tikiu. Pastarųjų dienų COP 2,1-2,3.
Atskiro el. skaitliuko neturiu, po svaitgalio galėsiu parašyt, kiek mokėt už
viso namo elektrą, nes parodymus fiksuoju 10 mėnesio dieną.
Šildomo ploto 130, visur tik grindinis šildymas, 1a., lubos 2,7-2,8 m.,
papildomas el. šildytuvas į nešildomą sandėliuką ant termostato.