Tema: Re:Pasigirkit - i?laidos ?ildymui per saus??
Autorius: sharkius
Data: 2018-02-04 22:41:59
Vaikis <nera@nera.lt> Wrote in message:

> 48 eur su kar?tu vandeniu, oras-vanduo SS, 130kv.m,
>  rekuperatorius, viduje 22C
> --
>

> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/

Cia kaip skaiciuojama? Visiem metam isdalinta ar kaip? Pagal
 elektros skaitliuka ar tik tai ka SS displejus parodo? Nes jei be
 karsto vandens tai dar dar, kazkaip pritempus, kad rekupas
 tiesiogiai tenu pasildo ir akis uzdumia tiketusi, bet ivertinus,
 jog vientik vandens kokius 10-15 kubu reikia pasildyt, plius dar
 zmones gyvendami be dujines virykles elektros buiciai kokius
 300kwh sunaudoja, tai biski su fizika ir aritmetika prasilenkia,
 nes vasara tik vandens pasildymas panasiai atsieina, aisku galima
 pritempt prie to kad silumos siirblio NK visai kitoks ir pan, nu
 bet ne smelio deze gi cia ir ne paaugliai susirinke bbiais
 matuojasi...
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/