Tema: Re: Pasigirkit - išlaidos šildymui per sausį?
Autorius: xc
Data: 2018-02-06 09:52:56
Urban legends tas kaloringumas, kelių procentų ribose gali svyruoti,
priklausomai nuo dujų kilmės. O dėl sąnaudų netolygumo - irgi kažkada
atrodė, kad 'anksčiau mažiau sunaudodavau', variau ant buto senėjimo,
langų išsisandarinimo, argono nutekėjimo iš stiklo paketų ir t.t., bet
paskui ėmiau ir pažiūrėjau Lietuvos dujų duomenis ar ne 12 metų buto
šildymo sąnaudas - na iš esmės vienodai eina, kažkada daugiau, kažkada
mažiau, bet nėra taip, kad va stabiliai 10-20% daugiau paskutiniais
metais būtų.

Žodžiu, tiesiog psichologinis 'anksčiau geriau buvo' efektas.