Tema: Re: Pasigirkit - išlaidos šildymui per sausį?
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-02-06 00:04:57
per sausį geoterma kiauram name 200kv.m. + karštas vanduo prisuko apie
700 kwh, tai išsiverčia į 65 €. Bet, kaip jau minėjo kiti, sausis buvo
gana šiltas, vidutinė lauko temperatūra mano duomenimis gavosi -1,5
laipsnio, kai daugiametė norma, pasak internetų, laikosi kažkas apie -5,
priklausomai nuo vietovės.