Tema: Re: Pasigirkit - išlaidos šildymui per sausį?
Autorius: Velnias
Data: 2018-02-05 17:42:37
Kvadratūra identiška, tik 2 aukštai, apačioje grindys, viršuje radiatoriai,
B klasė be rekuperatoriaus. Temperatūra kambariuose dieną 21-22, naktį
19-20, vandens prišildyta truputį daugiau. Per sausį 138 kubai dujų. Kita
vertus, šiemet sausis nebuvo šaltas, buvo pernai, užpernai kur po -20
paspaudė, tada buvo 170-180 kubų pas mane.

"Vytas"  wrote in message news:p547e8$afk$1@trimpas.omnitel.net...

Aną mėnesį čia prisiskaitęs apie beveik nemokamą šildymą šilumos siurbliais,
nutariau tiksliai pažiūrėti kas gi gaunasi pas mane su dujom :)
Taigi: ~120 m2 vieno aukšto su mansarda namelis, šildymas visur grindinis,
vid. temperatūra gyvenamosiose patalpose +20,6. Vėdinimas - natūralus
(išskyrus gartraukį). Paruošta apie 10 m3 karšto vandens (šildomas iki 55
laipsnių atskirame boileryje). Per sausį - iš viso 195 kubai dujų, tai yra
77 eur.
A ką jūs?

---
http://www.avg.com