Tema: Re: Q: namo rekonstrukcija?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-01-10 18:18:23
Atsiprasau, suklaidinau. Stogas be apsiltinimo, nes palikau metams
pradziuti. Paskui reikia perverzti, impregnuoti.
80m2 be rusio. Atsimenu tik kad uz transejos kasima, pado ir 1m aukscio
juostiniu pamatu betonavima mokejau 400 ar 500 euru. Betona vietoj maise
su mano pirkta maisykle. Tuomet murijo 2 eiles fibo. Tuomet sienas is
molio plytu. Perdangas montavo fiskaras. 3 vnt. turejau is anksciau.
Baige muryti su fibo. Pertvaros dalis fibo, dalis molio. ziedas nebuvo
daromas. Murlotai, gegnes, prevele, grebestai, betonines Monier cerpes,
[pakalimas lietus surinkimas. Neatsimenu ar kaminas iskaiciuotas. Dar i
kaina ieina smelio atvezimas ir uzpylimas po grindimis. Kainu neatsimenu.
Viska anuomet buvau paskaiciaves 11,000

Pries tai ukrainieciai pastate 80m2 garazo dezute. 6,4 m aukscio servisui
skirta, Idealiai. Tai vietiniai norejo nukonkuruoti ir juos samdziau uz
tas pacias kainas zinodamas, kad broko pridarys :)

a pirkau