Tema: Re: namo rekonstrukcija?
Autorius: Vitas
Data: 2017-12-31 10:00:10
Kartais mane labai stebina toks žmonių gal daiktų sureikšminimas ar kaip
pavadinti, bet iš kur toks noras nusipirkus seną būstą ir paskui dėti begalę
resursų (laiko/pinigų) jo perdarymui?

Pvz gyvenu dabar 20 metų senumo daugiabutyje, kažkokių didelių bėdų
nepastebiu, na gal kelios plytelės buvo atšokusios, tai priklijavau iš
naujo. Bet va nusipirko mūsų daugiabutyje vieno kambario ekonomonį butelį
kažkokie iš provincijos asmenys. Ir pradėjo kapitalinį remontą, kuris jau
trunka pusę metų, nzn ką jie ten daro, sienas griauna, laidus keičia,
vamzdynus keičia ir dar neaišku ką daro. Na kaip ir negaila, bet galvoju, nu
kaaam??  Kam nusipirkus vieno kambario butą griauti sienas? gal darys 3
kambarių iš vieno? Kam keisti laidus sienus? Man atrodo nesuvokiama.

Taip ir su šitu namu skelbime. Namas kaip namas, na galima gal langus
pasikeisti, stogą, persidažyti ir t.t. O jei nori kažko visai kito ir
unikalaus, tai kam tada aplamai žiūrėti tokius, tai pirk naują arba statykis
pagal save.

>Parsiduoda čia tokia trobelė Kaune. Standartinis senas "kolūkinis"
>keturšlaitis namas (pusė Lietuvos tokiais apstatyta). Nesiterliočiau, tik
>kad jis santykinai geroje vietoje, Žaliakalny. Visos komunikacijos miesto,
>dujos name. 6 arai sklypas. 1as aukštas apie 62m2. Yra rūsys ir mansarda.
>Realiai naudos iš tokio namo yra sklypas plius "griaučiai", t.y. nešiltinta
>dėžutė, kurią dar reiktų dasibaigti. Prašo apie 700€/m2.

Svarstau, ar daug pisliavos ir ar verta užsiimti rekonstrukcija. Idėja būtų
nugriauti ir perstatyti antrą aukštą iki perdangos ir perdaryti į vienšlaitį
ar dvišlaitį stogą. Gautųsi viso apie 120m2 1as+2as aukštai, plius rūsys.

Aišku vidus visas ir šildymas-elektra-vamzdynai turėtų darytis naujai,
fasadas šiltintis. Pats savo rankom  realiai nieko nedaryčiau (dėl laiko
stokos), būtų samdoma.

Taigi, koks rekonstrukcijos procesas? Gal kas nors panašiu užsiėmėte? Samdau
architektą, tas padaro projektą, suderina, išsiimu statybos leidimą, ir
toliau ieškausi statybininkų, o vėliau pridavinėju kaip kad naują statybą?
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/