Tema: Re: Q: namo rekonstrukcija?
Autorius: For example John Smith
Data: 2017-12-29 21:54:27
Gyvenu panašiam.  Pamatai be armatūros ir jos tikrai tokiam statinėliui
8,5x9.5m tikrai nereikia .  Storis 50-60cm, kaip gavosi. Ten kur
tinkuota, nebyra "betonas". Jei būtų netinkuota, galima būtų pamatus
nugriauti su kokiu geresniu atsuktuvu brūžinant (vieno neužtektų, bet 5
būtų per daug). Vilniuj buvo žemės drebėjimų, bet pamatuose įtrūkimų
nėra, sienose irgi nėra. apie plautą žvyrą ir vibratorius kaimo bernai
1950 metais iš medinių trobų į Vilnių suvažiavę su 3 skyrių
išsilavinimais nežinojo. Dirbo su broliais sau, butelį išgerdavo
vakarėjant.
Jei pats nedarysi, tai prieš pirkdamas eik su būsimu darbu vykdytoju ar
projekto architektu žiūrėt.

Ruoškis rekonstrukcijai, kosmetinis remontas matyt mažai bus naudingas.