Tema: Re: Xiaomi m365 paspirtukas + papildomos padangos (EU versija)
Autorius: Cliff
Data: 2018-01-02 15:31:01
jei pirkai is kokio gearbesto ir noresi priduoti tai faktas ,kad neims.

"Domas"  wrote in message news:p2fvrv$p04$1@trimpas.omnitel.net...

Idomu is kur telia ima xiaomi telefonus, nes kai sugedo tai teko
gerokai pavargti nors ten ir atidirbti procesai. Kiek supratau
atstovu lietuvoj nera, gavau popieriu jog neveikia ir niekas
neremontuojamas tai grazino pinigus. cia buvo spalio men. abc
data kiek suprantu platintojai, nors puslapi  nieko neraso apie
xiaomi, o jie su mano paspirtuku speju ant triju raidziu pasiust?
pasispiriant jei pas juos tiesiai kreip?iausi del garantinio
aptarnavimo.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/