Tema: Re: Xiaomi m365 paspirtukas + papildomos padangos (EU versija)
Autorius: Domas
Data: 2017-12-29 12:45:29
Eiliniam pirkejui tai dzin tas PVM geriau kai jo nera. O uz
 garantija vargu ar kas moketu +100? ypac zinant kokie paskui
 niuansai buna su lietuviais pardavejais. Pats esu ne viena kart
 turejas reikalu su didziaisiais pardavejais ir stipriai teko
 pavargti. Vienai garantijai tiesiog numoti ranka. O cia is
 kazkokios balkonines parduotuves daug nesitikeciau. Nusipirkai ir
 pamirsai lygiai kaip is kinu.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/