Tema: Re: Xiaomi m365 paspirtukas + papildomos padangos (EU versija)
Autorius: GazasDugnas
Data: 2017-12-28 12:43:31
Niekas nevercia lekti 25Km/h, kadangi pats vazineju MTB (miske ir kalnuose)
, galiu pasakyti kad valdosi tikrai labai gerai.
Faktas kad lekti saligatviu tarp zmoniu nebutina, bet dviraciu taku ner
bedu.
Aisku cia galim but saliski, bet mane lygiai tai pat parina kai eina 2 super
mamos viena salia kitos per dvirtaciu taka ir knisa prota kai su skambuciu
paragini atlaisvinti puse kelio.

"bezas"  wrote in message news:p22af0$d68$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.12.28 10:28, GazasDugnas wrote:
> deja sekmingai naudojamas ir dabatine Lietuviska žiema. Plius tai nera
> orientuta visiskai i pramoga, o as  kaip transporto priemone.

Deja kad naudojamas, kaip tik toki durniu per kaledas teko pėščiujių
take sutikti. Paspirtukas gal toks gal kitoks bet apsvietimas pas ji
kaip nabasniko zvake, atvažiavo is priekio tiesiai i mane kadagi buvau
su vaikisku vezimeliu ir 2men vaiku as sokau su vaiku i griovi, jei be
vaiko buciau mielai su tokiu padiskutuociau apie 25km/h pesciuju takais
ziema.