Tema: Re: Xiaomi m365 paspirtukas + papildomos padangos (EU versija)
Autorius: ostapas
Data: 2017-12-28 10:45:45
va kolega ką tik su dviračiu į ofisą atvažiavo. tai nelabai sugalvoju, kuo
paspirtukas netiktų.

"bezas"  wrote in message news:p22af0$d68$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.12.28 10:28, GazasDugnas wrote:
> deja sekmingai naudojamas ir dabatine Lietuviska žiema. Plius tai nera
> orientuta visiskai i pramoga, o as  kaip transporto priemone.

Deja kad naudojamas, kaip tik toki durniu per kaledas teko pėščiujių
take sutikti. Paspirtukas gal toks gal kitoks bet apsvietimas pas ji
kaip nabasniko zvake, atvažiavo is priekio tiesiai i mane kadagi buvau
su vaikisku vezimeliu ir 2men vaiku as sokau su vaiku i griovi, jei be
vaiko buciau mielai su tokiu padiskutuociau apie 25km/h pesciuju takais
ziema.