Tema: Re: Q: Sausos grindys
Autorius: sharkius
Data: 2017-11-11 20:33:01
"Ig" <mail@domain.com> Wrote in message:

> Dariausi, ne pagal technologija
> http://a-namas.blogspot.lt/2017/08/sausos-sildomos-grindys-1-dalis.html
> Trumpai:
> tos plokstes tikrai patvarios.
> Vargo gal daugiau, kainuoja brangiau nei liejamos.
> Tinka jei labai mazas plotas arba neimanoma liejamu daryt arba nemegsti slapiu misiniu.

Taigi kaiptik jei ten kokie penki kvadratai tai 5cm gaunas
 250litru - 25 kibirai arba kokie desimt penkiolika maisu gatavo
 misinio, po kokius du eurus ir tiekpat reisu laiptais aukstyn
 zemyn. Kitaip tariant betkoks sudarankis iki pietu viska islygins
 be rizikos kazka sugadint...
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/