Tema: Re: Q: Sausos grindys
Autorius: gopenzo
Data: 2017-11-09 16:15:48
prieš kažkur 2-3 metus taip dariau. bute 75kv.m. betonuot nelabai išėjo,
nes 12-as aukštas. aš pyliau keramzitą, tada dėjau grindinę vatą ir tada
dvigubą knauf brown.

medžiagos litais gavosi kažkur apie 4000lt. viską dariau pats vienas,
tai truputi užsi**sau, bet sutaupiau apie 7000lt, nes viena firmelė už
visą darba su medžiagom buvo paskaičiavus 11000lt...

kadangi pats viską dariau, o esu truputi perfekcionistas, tai pradžioj
vaidenosi, kad viskas kreiva, kad juda ir pan. bet čia labiau paranoja.
tiesa, kadangi dėjau vatą, tai pas mane prie sienų yra šioks toks
judėjimas dar vienoj vietoj kažkaip lygumo nesugaudžiau. bet ilgainiui
visa tai pasidaro dzin :)

vonioj ir wc dariau viską taip pat. vonioj dar tepė hidroizoliaciją, o
po to visur klijavo plyteles. viskas stabilu, niekas niekur neatšoko.