Tema: Re: Q: Sausos grindys
Autorius: gopenzo
Data: 2017-11-10 15:54:35
2013 metais už 75kv.m. su keramzitu, vata ir gkp paskaičiavo 11500lt,
tai eurais čia gaunasi 44eur/kv.m. tuo momentu kaina pasirodė daugiau
nei kosminė.

šiaip buvo pasiūlymas betonuot už 3 kart mažesnę kainą, bet žmogus,
kuris buvo atvažiavęs pažiūrėt pasitikėjimo nesukėlė, tuo labiau kiek
buvau perskambinęs, tai tik vienas ir sutiko daryt...