Tema: Re: Sausos grindys
Autorius: tester
Data: 2017-11-10 10:05:33
Tik šiaip info: Monolitiniam name, kuris pastatytas 2007m. ant perdangos
betono papilta žvyro. Žvyre komunikacijos - vanduo, kanalizacija, ant žvyro
polistirolas, ant jo - išlyginamasis sluoksnis kokie 1,5-2cm. Bet šiaip,
polistirolas blogai garsą izoliuoja, reikia naudoti vatą.

"Igaliotinis"  parašė naujienų news:ou1q7g$7h3$1@trimpas.omnitel.net...

galima det steradura + osb