Tema: Re: Sausos grindys
Autorius: dz
Data: 2017-11-10 09:26:42
ten skardines tos plokstes atrodo ?

as esu dares is tokiu aliuminiu, syla tos grindys, bet kur normalus betonas
tai daug geriau tiek su laidumu tiek su akumuliacija, beto dar pistis
atsimeu daug reikejo ir brangiai kainavo....

"Ig"  wrote in message news:ou2ldt$rlp$1@trimpas.omnitel.net...

Dariausi, ne pagal technologija
http://a-namas.blogspot.lt/2017/08/sausos-sildomos-grindys-1-dalis.html
Trumpai:
tos plokstes tikrai patvarios.
Vargo gal daugiau, kainuoja brangiau nei liejamos.
Tinka jei labai mazas plotas arba neimanoma liejamu daryt arba nemegsti
slapiu misiniu.