Tema: Re: Ajeru (?) naikinimas
Autorius: fenix@h
Data: 2017-07-11 18:55:52
> Mielas bičiuli, jei prūde neliko augmenijos - prūde neliko labai
> svarbios ekosistemos dalies. Priežastys - plačiakakčiai, cisterna
> amoniako ar dar koks brudas - ne taip svarbu. Ką tada reiškia išvada
> "ekosistema nenukenčia", palieku spręsti pačiam.
>
> Linkėjimai wikipilotams
>
> S.

o tau neatrodo, kad mano minetu atveju, tas prudas buvo taip ~200x
mazesnio dydzio? taip, prelegento atveju tas variantas gal is viso nera
tinkamas del mastelio, o bet taciau, kadangi 100 nors ir kilograminiu
amuru ten sitam 88ha telkiniui padarys maziau zalos nei vienas belorusas
tepaluotu varikliu ten "praakejes" dugna.
sakau, patikrinta, matyta ir pasiteisine praktikoje, tame tarpe keliu ha
ezeriukuose. elektrenu-kaisiadoriu rajonuose ten jie biski del to
pamishe, tai isbande izuvinimus pradedant upetakiais ir baigiant
auksinem zuvelem ir kitais bezpredielais.
paziurejus i tokius dvokiancius dumbliu ir kitu bjaurybiu apaugusius
fosforu ir azotu uzterstus telkinius kaip kauno marios ar kurshmares tai
nepanasu, kad dar kazkuo galima pakenkti

o jei kalbam apie ekosistemas tai ezeras->apzeles ezeras->pelke yra
naturalus virsmas, ka gali rasti ne wikipedijoj, o tokio virsmo
antropoceno periode niekas nenori.