Tema: Re: Ajeru (?) naikinimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-07-10 11:24:17
Ne - su tuo viskas ok, tvenkinys miesto teritorijoje.

"spakainas"  wrote in message news:ojv7pk$rb3$1@trimpas.omnitel.net...

Mintis sumokėt pinigus kažkam kad patys viską atliktų, o ne nuomotis
techniką pačiam. Jei staigiai gilėja, tai reiškia ir lelijų nebebus kur
gilu - užteks išvalyt ten kur jos yra.
Tik ten biškį gali pievą padraskyt, bet jei sakei paplūdimį darysi, tai
turbūt px - vistiek velėną lupsi lauk.

O ten netyčia ne koks nors draustinis? :D Yr tokie teisės aGtai kaip antai:
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.6D0F2D3FC9D0