Tema: Re: Ajeru (?) naikinimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-07-11 16:13:11
Penkiu kilometro ilgio tvenkinyje gautusi biski prabangiai.

"fenix@h"  wrote in message news:ok2im8$oru$1@trimpas.omnitel.net...

2017.07.09 22:57, Linas Petkevičius rašė:
> Yra noras vienam prichvatizuotam sklypelyje isirengt pliaza. Krantas
> kaip ir
> normalus, smelis tamsus, bet prie pat kranto auga nendres ar kaip ta
> botanika vadinasi. Norisi isnaikint, po to turbut zvyra koki pilti, o ant
> virsaus normalu smeli. Klausimas - kaip pirma etapa atlikt teisingai?
> Chemija speju nalabai kokia pades, ezera sienaut irgi nematau prasmes -
> liks
> kysot virs smelio, nes tiek neuzversiu. Su kokiomis akeciomis prasieiti
> gal,
> [...]

paskaiciau tryda ir nepastebejau, kad kazkas butu pasiules biologini
ginkla. vienintelis trukumas jo, kad tas foto matomas telkinys ganetinai
didelis, o ir kaina to "ginklo" bus nemaza.
priesistore: giminaitis issikase savo sodyboj tvenkineli po pirties
pukstelt, taip 100x50m dydzio, ir po keliu metu prasidejo butent tai, ka
prelegentas raso, pradejo nevaldomai zelt - padejo investicija i
http://lt.lt.allconstructions.com/portal/categories/344/1/0/1/article/9620/placiakaktis-puikus-tvenkiniu-biofiltras
- efektas mazdaug toks: sedi ramiai ant lieptelio, ir matai, kaip virs
vandens kysantis kokius 2m zalias bjaurus daiktas pradeda kruteti,
linksta ir panyra i vandeni... praktiskai kaip pasariniai galvijai varo.
p.s. straipsnis apie placiakakcius, bet tuo atveju buvo paleisti AMURAI,
apie juos tokios popsines info nerandu. minusas, kad amurai, mano
ziniomis, pas mus perziemoti negali, taigi ta procedura reikia kartoti
kas metai-tu-trys. visi profesionalai, kurie parduoda zuvis izuvinimui
tikrai tures dxja info ir patarimu. kad amurai sugriautu ekosistema -
man girdeti neteko, o kad zvejai dziaugsis rudeni 1+kg dydzio
kiaulaitemis tai garantija.