Tema: Re: Ajeru (?) naikinimas
Autorius: fenix@h
Data: 2017-07-11 17:12:58
> Aš tai vengčiau mėtytis sau nesuprantamom sąvokom - "suėda visą
> augmeniją, bet _ekosistema_ nenukenčia". Čia gal atogražų miškų
> ekosistemos nenukenčia?

https://en.wikipedia.org/wiki/Grass_carp - jeigu paieskotum internete
dar daugiau info, tai surasi, kad vieninteliai realus pavojai kuriuos
padare, tai didieji ezerai, o ir tai, patys jankiai ne iki galo supranta
ju maistines vertes, nes, DEMESIO: jiems tai mazaverte zuvis, nes joje
daug asaku :)..., nors visoje azijoje jie yra delikatesas. O jei dar
nebutum paskendes savo achujenume surastum, kad jie veisiasi tik kai
vanduo nuo +25, taigi, mano ziniomis kol IAE buvo veikianti, Druksiu
ezeras buvo vienintele pilnai atitinkanti nerstaviete, kitur... kaip
kada, sekme imanoma tik siltuose telkiniuose. Vat del ko tikrai reikia
pergyvent, tai rotanai, kiek zinau nei viename tvenkinyje jie nieko
nesugriove.
O jei yra raudonosios knygos saugomu augalu tame telkinyje, taip, tada
butu negrazu juos uzveisti.