Tema: Re: Atviros terasos remontas?
Autorius: qwerty
Data: 2017-06-29 15:16:37
Principe tai kodel ne? Tik aisku ne cementinius klijus naudot reiketu. Paimk
MS polimero klijus ir pavargsi gramdyt. Aisku kaina jau kitas klausimas.
Ant aliuminio ar cinkuoto karkaso tai visokia apdaila klijuoja - HPL,
aliuminio kompozita, fibro cementa, keramika ir pan... Ir laiko be problemu.

"spakainas"  wrote in message news:oj2q0k$eb9$1@trimpas.omnitel.net...

Oj tikrai abejoju. Visų pirma tai metalas turi didelius temperatūrinius
vaikščiojimus - nušokinės nx ten viskas biškį šaltukui spustelėjus, imho.