Tema: Re: Atviros terasos remontas?
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2017-06-26 12:07:30
2017-06-26 11:43, Rimas rašė:
> [...]

Xz, kai dalis testų padaryta pagal ASTM'ą, dalis pagal DIN, o likę -
pagal gamintojo technines specifikacijas, nenurodant testavimo metodo.

Poliuretanas gan nebloga danga, bet man keistai atrodo armavimas
geotekstile, kas IMHO gerokai apriboja dangos pailgėjimo deformacijas ir
potencialiai leidžia nuplėšti dangą nuo paviršiaus. Jei paskaityti
gamintojo instrukcijas, ten rekomenduoja ne bet kokią geotekstilę, o
60-65g/m² geotekstilę:
http://marispolymers.com/wp-content/uploads/2013/11/FABRIC-version10.pdf.

Plius rezultatas prognozuojamas tik naudojant sistemą, t.y. 710+250+400
ir atidirbtą technologiją.

--
Bre^Hze^Hęz^Hczyski^H^Hzczykiewics^Hz