Tema: Re: Atviros terasos remontas?
Autorius: Rimas
Data: 2017-06-26 14:54:17
On 2017.06.26 14:41, eSSas wrote:

> Atsiprasau kad kisuosi i intelektualu pokalbi, bet nu nesiimciau lygint bebro tauku zvakes su LED lempute.

Taip drąsiai neteigčiau. Kur nėr aliektros iš tos tavo LED lemputės
naudos, kaip pats supranti iš ko.
O vat žvakė degs.

> Chebra, grizkim prie iseiginio klausimo: kuri hidroizoliacija bus patikima ir gal net geriausia? KOKIA is prilydomu KONKRECIAI? Vien Midos yra n+k rusiu...
>
> Dekui,
>
> S.

Niekas tau čia nepasakyt. Laikas ir tai suprast.
  Aš prieš metus jau buvau klausęs, tai atsakymai buvo tokie patys -
prilydoma geriausia (xz kokia, tipo belenkokia). O marmalai šūdas.